сряда, 19 януари 2011 г.

Как кризата се отразява на потреблението сред гражданите на Швеция

  • Разбирането за това как вътрешното усещане за рецесия влияние шведски нагласите на потребителите и тяхното действителното потребление е от жизненоважно значение
  • Вътрешното усещане за рецесия на шведските потребители се задълбочи с широкото убеждение, че те са живеещи в рецесия
  • Икономическата криза е оказала въздействие върху начина на живот на около една трета от шведските потребители, но все повече изглежда да са устойчиви на рецесията
  • Ключови изводи и последствия: вътрешното усещане за рецесия у потребителите все още не отговаря на нейното въздействие върху начина на живот на шведските потребители
  • Тенденция: шведските граждани остават одобрителен на тяхното качество, ако животът дори ако те са в съзнание на влошаващата се икономическа ситуация
  • Шведските граждани, които са до известна степен негативно за перспективите на обществото, но са по-умеещ на качеството на живота им
  • Ключови изводи и последици: настроението на страната, Швеция още повече удави тъй като икономическата криза се задълбочи, но повече от половината остават доволни от качеството си на живот
  • Тенденция: шведските потребители са загубили доверие във финансовата си сигурност и в резултат са станали по-стриктни.
  • Удовлетвореност от тези, финансовото положение в Швеция явно е бил доста смекчена от влошаващата се икономическа ситуация
  • През 2008-09 представи за икономиката, сигурността в работното място, във финансовото състояние и в пазара на жилища в Швеция всички влошава, въпреки че е закалено оптимизъм гледат напред към втората половина на 2009 г.
  • Шведските потребители управляват финансите си по-внимателно, като някои дори се затрудняват да си плащат сметките.
  • Шведските потребители се стремят да бъдат по-малко склонни на кредит, като запазват своята усилия, за да спаси
  • Ключови изводи и последици: шведски потребителите губят задоволство от тяхното финансово положение и има само леки оптимизъм за подобрение идва към края на 2009 г.
  • Наблюдение: Глобалната икономическа криза оказа негативно влияние върху емоционалното благополучие на шведските потребители, като нивото на стрес се покачва, а на лично щастие спада.
  • Нивото на стрес се е увеличило в следствие на финансовата криза., но нивата са под напрежение в световен мащаб колеги
  • Работа и личния живот в Швеция се е влошило в комбинация със задълбочаването на икономическия спад.
  • Нивата на щастие у на шведските граждани, които са се отказали в следствие на глобалната икономическа криза.
  • Ключови изводи и последици: засегнатите от рецесията потребители в Швеция, са в по-голяма нужда от емоционално и физическо презареждане.
  • Наблюдение: шведски потребителите , в резултат на световната икономическа криза стават все по-съзнателни за цената и стойността.
  • Шведските потребители са по-малко стойност отколкото на други места, но съзнателно се стремят да спестят пари при закупуване на хранителни стоки
  • Съзнанието за цена и стойност има силно влияние, когато шведските потребители купуват хранителни стоки и как те пазаруват, но качеството е висш фактор
  • Ключови изводи и последици: съзнанието за стойност сред шведските потребители се засили, макар и по-малко, отколкото на други места, и се отразява от избора им къде да пазаруват.
  • Наблюдение: Качество съзнание шведски купувачите се опитват да останат верни на марката, въпреки отрицателното влияние на икономическия спад
  • Шведските потребители не са склонни да се откажат от някои любими марки, тъй като те обмислят изборите си повече.
  • Марките, собственост на големите вериги стават все по-привлекателна за шведските купувачи в криза
  • Ключови изводи и последици: марка, собственост на магазина започва да се обжалва пред шведските купувачи, но много от тях остават верни на любимите си национални марки
  • Наблюдение: шведски потребителите постепенно възприемане от тактики за спестяване на пари, когато става въпрос за храна и безалкохолни напитки покупки и подготовка
  • Шведските потребители са по-бавно от глобалното колеги с приемането на различните отговори им за намаляване на разходите за храни и напитки
  • Шведски купувачите са по-запознати с частния етикета на продукта, храна, отколкото безалкохолни напитки и това е до известна степен отразява степента на проникване
  • Ключови изводи и последици: желанието да се готвя по-често у дома е имало в частните labellers може да се възползва от несигурността по отношение на възприеманото превъзходство на националните маркови еквиваленти продукт
  • Наблюдение: шведските потребители, не са полагат значителни промени в своите лични грижи режими или продукт избор
  • Около половината от шведските потребители са решени да изглеждат по най-добрия начин всеки ден.
  • Купувачите на продукти за лична хигиена и разкрасяване в Швеция не са значителни промени в техните търговски и използване, за да се спестят пари
  • Марките, собственост на големите вериги, и продуктите за разкрасяване и лична хигиена имате ползва с доверие сред шведските потребители
  • Ключови изводи и последици: шведските потребители моделите на пазаруване на продукти за здраве и красота се оказват в голяма степен устойчиви на рецесията.
  • Наблюдение: Моделите на потребление и предпочитания на алкохолни напитки в Швеция не са се променили значително по време на криза
  • Шведските потребители са внимателни за това колко харчат за алкохол, но не смятат, че се ограничават значително в това колко консумират.
  • Шведски консуматори на алкохол показват малка промяна с алкохолни напитки потреблението си вкъщи или когато в кръчми, барове и ресторанти
  • Марки, собственост на магазините алкохол, не е добре развита в Швеция с много потребители като малък опит или мнения по такива продукти като жизнеспособна алтернатива на известните еквиваленти марка
  • Ключови изводи и последици: има малка, ако въобще някаква промяна в посочените от респондентите навиците за пиене на шведски консуматори на алкохол което предполага, че алкохолът е до голяма степен устойчиви на рецесията.
  • Наблюдение: шведски потребители на продукти за поддръжка на дома закупуване предпочитания са все по форма по Ценовата съзнателност независимо от икономическия спад
  • Потребителна стойност, определена от цената се е утвърдила като най-влиятелният фактор за шведското продукти за домакинството и перилни препарати, но предпочитания отразяват други важни влияния
  • Пазарът на продукти за поддръжка на дома от марки, собственост на големите вериги магазини в Швеция е малка, но потенциално изгодни даден купувач желание за цената, ръководени от стойността
  • Ключови изводи и последици: шведските потребители свързват хигиената и чистотата, с доброто самочувствие и това, съчетано с неприязънта си от домакинската работа, да ги прави малко по-съзнателни за качеството., но ценовата съзнателност се е увеличил на фона на икономическия спад
  • Datamonitors рецесия и възстановяване портал ще позволи на отрасъла да се идентифицират постоянно появяващите се възможности и да следите какво се случва, тъй като развива
  • Девет от десет шведски потребителите вярват тяхната страна е в рецесия
  • Един на всеки трима потребители смятат, че техният начин на живот не се е променило в контекста на икономическия спад
  • Шведските потребители по своята същност са недоволни от това как се развиват нещата в страната им, но до голяма степен остават доволни от цялостното им качество на живот
  • Две от пет шведските потребители са недоволни от сегашното финансово положение на
  • Негативност за икономиката като цяло е по-голям от този, посочен за личното им състояние
  • Един от всеки четири шведски потребителите очакват икономическите условия да се подобри в периода април 2009 г. до октомври 2009 година.
  • Шведските потребители управляват финансите си по-внимателно, докато една четвърт от хората съобщават за трудности при плащането на всички сметки
  • Шведите са обикновено не желаят да поддържат разчита на кредит
  • Икономическата криза също така е съпроводен с допълнителни нива на стрес в Швеция
  • Шведските потребители са склонни на умора, докато един от четирима е имало влошаване баланъст между работата и личния живот в периода октомври 2008 г. до април 2009 година.
  • Един на всеки пет шведите са станали по-щастливи през периода октомври 2008 г. до април 2009 година.
  • Един на всеки трима шведи са по-стойностно съзнателни в следствие на икономическия спад., но това не е толкова голяма, колкото техните глобални партньори
  • В разгара на световната икономическа криза, шведските потребители остава възходящ за възприема своята покупателна способност
  • Качеството на продуктите е по-голямо влияние от по-ниски цени и промоционални оферти по отношение на мястото, където шведите правя най-много на магазина
  • Съзнанието за цена и стойност влияе, когато шведските потребители купуват хранителни стоки и как те пазаруват
  • Дори и като спадът се засили, качеството съзнание шведските потребители са се опитали да запазят марката преференции, по-голяма степен, отколкото хората по света
  • Шведските потребители остават сравнително лоялни към облагодетелствана марки хранителни стоки, въпреки че смяна се задълбочи през 2008-09
  • Един на всеки пет шведски купувачите редовно купуват стоки с марки, собственост на магазините, за да се спестят пари
  • В сравнение със средната глобална, частни гама етикет за по-малко влияние в магазин, където шведите
  • Пазарът на собствени марки на големите вериги се влияе от широк кръг фактори, които го развиват или забавят.
  • Шведските потребители става все по-съзнателни за стойността в техния избор на храни и напитки избор през 2008 г., но това не беше отразено от значително компромис с качеството.
  • Характеристиките, считани за най-влиятелни за това какви храни и напитки шведски потребителите купуват потвърждават влиянието на качество / цена и свежест в решението си
  • Шведските потребители като цяло са по-високо качество от цената фокусирани в насоките закупуване на храна
  • Шведски потребителите възприемат различните тактики за намаляване на разходите за храни и напитки разходи
  • По-малко от един на всеки десет шведи сега готвя една вечер от нулата никога не / по-малко от веднъж седмично
  • Има малка промяна в склонността за шведските потребители да имат храна за вкъщи, у дома
  • Шведските потребители опит / познания на стоки с марки, собственост на магазините е по-ограничено в безалкохолни напитки категория
  • Шведските потребители са вид съзнание и това ги прави по-малко склонни да търгуват надолу, когато става личен избор.
  • Шведската у купувачите на козметични продукти или лична хигиена показват малко желание да се жертва за качество
  • В сравнение с типичните световните потребители, шведски за лична хигиена / красота потребителите са силно не са повлияни от марката лоялност
  • Становището е разделен от това дали стоки с марки, собственост на магазините красота са добри алтернативи на добре познати на пазара или водещи марки
  • Шведските потребители са внимателни за това колко харчат за алкохол, но не смятат, че те са, които имат съществен съкращения на сумата, която консумираме.
  • Шведските потребители показват малка промяна в посочените от респондентите навици за пиене или в къщи или когато в кръчми, барове и ресторанти
  • Шведски консуматори на алкохол са склонни да избират по-евтини марки и формати на алкохолни напитки.
  • Шведски консуматори на алкохол изглежда по-малко повлияни от промоционални оферти от хората по света
  • Мнозинството от шведите са малко познания / опит на марка, собственост на магазина, алкохолни напитки и следователно не могат да предложат становище с резерви по съществото на марки, собственост на магазините
  • Само малка част от шведската консуматори на алкохол се смята, че друга марка алкохолни напитки са добра алтернатива на пазара на водещите марки
  • Навик / предпочитана марка играе важна роля в алкохолна напитка избор за шведски консуматори на алкохол
  • Цените се превърна в най-голямо влияние на шведските потребители избора на битови и перилни продукти грижа
  • Покупателната насоки на шведските купувачи домакински грижи през 2008 г. показа малка промяна
  • Шведските потребители стойност чистота, но повечето не харесват правиш домакинска работа и искате да намалите времето, необходимо за завършване на тези задачи
  • Повече от половината от шведските потребители са чести потребителите на продукти, домакински грижи, въз основа на стойността на парите
  • Почти една четвърт от шведски купувачите редовно покупка частни продуктите за грижа за домакинство, за да спестят пари
  • По-голямата част възприемат малка разлика между марка, собственост на магазина, битови и перилни продукти и маркови еквиваленти.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Етикети

имена (151) Ски (140) уеб камери (128) Право (121) документи (111) Grand Tour (102) video (100) Ski (97) webcams (93) skiing weather (83) ski resort information (82) банки (66) ски курорти (60) Маркетинг (45) Рила (40) snow reports (37) икономика (35) София (34) Боровец (33) Borovets (27) Родопи (27) история (27) Банско (26) Пампорово (23) проекти (23) здраве (21) интернет (21) планини (21) смях (21) екипировка (20) карта (20) Pamporovo (19) Rila (19) Time (19) health (19) море (19) Bansko (17) лифт (17) resort information (16) eco (15) раница (15) цени (15) язовир (15) Стара Планина (14) връзки (14) деца (14) пътувания (14) хижа (14) Marketing (13) bike (13) Витоша (13) Пирин (13) snow forecast (12) буква С (12) данъци (12) лавини (12) магазини (12) Алеко (11) буква В (11) буква М (11) freeskiing (10) Маршрути (10) буква А (10) ski abroad (9) Пловдив (9) буква Д (9) отбрана (9) празник (9) първа помощ (9) ски чужбина (9) термини (9) map ski area (8) буква Б (8) буква К (8) календар (8) old applications (7) Чепеларе (7) архитектура (7) буква Г (7) буква Н (7) поддръжка на ски (7) сняг (7) футбол (7) буква Е (6) буква Л (6) буква П (6) буква Т (6) видео (6) годишнини (6) град (6) именни дни (6) къщи (6) трафик (6) хидро (6) Rodopy (5) Skype (5) Sofia (5) YouTube (5) vlog (5) буква И (5) буква Х (5) влог (5) кино (5) литература (5) очила (5) село (5) снимка (5) спорт (5) EU projects (4) Ski Bindings (4) boots (4) gsm (4) smart phone (4) Нотариус (4) буква З (4) буква Ф (4) енергетика (4) ски учител (4) слама (4) състезание (4) туризъм (4) упражнения (4) Aleko (3) Maliovitsa (3) Physics (3) Tyrolia (3) brand (3) climb (3) mass (3) sexy (3) shoe size (3) Безбог (3) Мальовица (3) Узана (3) автомобил (3) безопастност (3) буква Ц (3) буква Ш (3) влак (3) времето в момента (3) докторантури (3) недвижими имоти (3) поща (3) пропаганда (3) пълномощно (3) статистика (3) строителство (3) теснолинейка (3) DIN (2) NASA (2) Release Setting (2) Rossignol (2) Vitosha (2) clothes sizes (2) file hosting (2) franchaise (2) relativity (2) replace (2) search (2) БАССЕС (2) Благоевград (2) Добринище (2) Здравец (2) Лале (2) Мусала (2) Осогово (2) Средна гора (2) бедствие (2) буква Ж (2) буква Й (2) буква О (2) буква У (2) буква Ч (2) буква Щ (2) буква Я (2) геометрия (2) гора (2) еко (2) екология (2) електроенергия (2) космос (2) магистрала (2) местност (2) очи (2) парк (2) плакат (2) планиране (2) световно (2) технологии (2) упътвания (2) явление (2) F1 (1) FIS (1) Fieberbrunn (1) Hamlet (1) Hopfgarten (1) Kirchberg (1) Macedonia (1) Norway (1) Reit im Winkl (1) Scheffau (1) Shakespeare (1) Solomon (1) St Johann (1) Söll (1) Tirol (1) Walchsee (1) Zahmer Kaiser (1) apple (1) drone (1) h Pleven (1) hypnosis (1) ibooks (1) ipad (1) iphone (1) ipod (1) mathematic (1) skate (1) tablet (1) telemark (1) trekking (1) Бачево (1) Беклемето (1) Бяла Черква (1) ВЕИ (1) Вежен (1) Ветровал (1) Гела (1) Горна Оряховица (1) Добрила (1) Информация за фирми (1) Камчатка (1) Карлово (1) Картала (1) Кицбюел (1) Ком (1) Копривки (1) Копривщица (1) Леденото езеро (1) Мерцедес (1) Михаел Шумахер (1) Норвегия (1) Офелиите (1) Панагюрище (1) Предела (1) Румъния (1) Русия (1) САЩ (1) Самоков (1) Студенец (1) Формула 1 (1) Църна Могила (1) Черни Връх (1) Япония (1) автомати (1) биатлон (1) био (1) буква Р (1) буква Ъ (1) буква Ь (1) буква Ю (1) великия пост (1) гра (1) градоустройство (1) дрехи (1) дърво (1) запалка (1) култура (1) ландшафт (1) математика (1) мода (1) музей (1) мъдрости (1) олимпиада (1) поддръжка (1) потребители (1) програма (1) реклама (1) синя зона (1) фото (1) х. Дерменка (1) храна (1)